wtorek, 21 kwietnia 2009

Mafia – Imię Deszczu

Zespół MAFIA powstał w lutym 1992 roku. Początkowo muzycy prezentowali na koncertach własne wersje znanych standardów światowej muzyki rockowej.
Największym sukcesem wydawniczym zespołu był trzeci album, pt. „FM” z 1997 roku. Na nim znalazły się takie hity jak: „W Świetle Dnia”, „Imię Deszczu”, czy „Noc Za Ścianą”. Płyta uzyskała miano złotej i platynowej, a do dnia dzisiejszego sprzedało się ponad 150 000 egzemplarzy.



Mafia – Imię Deszczu
Autor słów: Andrzej Piaseczny
Autor muzyki: Zdzisław Zioło

Proszę nie mów musze odejść
Tyle jeszcze na nas czeka
Nawet jeśli to co było
Już nie wróci nawet jeśli dziś
Już nic to nic nie znaczy

Zostań bo ta noc
To ona płacze deszczem
Zostań bo jak nikt
Przynosisz mi powietrze

Nie mów proszę wszystko mija
Tak jak z drzew opadną liście
Przecież po najgorszej zimie
Będzie wiosna nowe kwitną bzy

I nikt już nikt nie będzie płakać
Bo ta noc
To ona płacze deszczem
Zostań bo jak nikt
Przynosisz mi powietrze

Zostań bo ta noc
To ona płacze deszczem
Tak jak ja
A Ty przynosisz mi powietrze

Jak nikt, jak nikt, jak nikt
Przynosisz deszcze mi
Niesiesz deszcze mi

1 komentarz:

  1. to nie jest piosenka mafii ! to jest badziew zrobiony przez Piasecznego. Oryginału nigdzie w sieci nie ma... jest tylko ta podróba elektroniczna.

    OdpowiedzUsuń