wtorek, 12 maja 2009

Irena Santor oraz Zbigniew Wodecki - Walc Embarras

Momentem przełomowym w karierze artystycznej Ireny Santor, okazał się rok 1961. W tym to roku została zaproszona do udziału w Międzynarodowym Festiwalu Piosenki w Sopocie. Tam zdobyła I nagrodę za interpretację, Grand Prix za utwór „Walc Embarras”.
Na poniższym teledysku Irena Santor wykonuje tą piosnkę w duecie ze Zbigniewem Wodeckim. Teledysk ten stworzono na podstawie fragmentu z programu telewizyjnego pt.: "Jej Portret" z 1980 roku.



Irena Santor oraz Zbigniew Wodecki - Walc Embarras
kompozytor: Jerzy Wasowski
autor słów: Jeremi Przybora


Serce tak mi zabiło
Zakołysał się bal
Nie wiem czy to jest miłość
Czy to tylko ten walc

Czy mną serca olśnienie
Owładnęło i trwa

Czy to tylko mnie objął
Ramieniem ten walc
Piękny walc Embarras…

Czy to walca czar
Czy to walca czy serca dar

Kto w mej mocy mnie ma
Ty czy walc?
Ty czy walc Embarras…

A gdy się skończy bal
Kogo będzie mi więcej żal

Za kim więcej jutro zatęsknię
Za tobą czy walcem Emabarras
Oh quel embarras!

Echo balu przebrzmiało
Skrzypiec sopran i alt

Tylko jeszcze zostało
Serce wśród pustych sal
I leciutko na palcach
Przy orkiestrze jak mgła
Z tobą tańczę i tańczę wciąż walca
I to właśnie jest Embarras

Bo to walca czar
Sercu przyniósł podwójny dar
Amor skrzydła ma dwa
Jedno ty drugie walc Embarras

A gdy się skończył bal
Obu jest mi tak samo żal
Tęsknię odtąd jedną tęsknotą
Za tobą i walcem Embarras
Oh quel Embarras!

1 komentarz:

  1. Podoba mi się ten utwór !!!
    Jest taki nastrojowy i przyjemny...

    A po za tym mam odwagę zaśpiewać go solo ;**

    OdpowiedzUsuń