wtorek, 28 kwietnia 2009

Czesław Niemen - Baw się w Ciuciubabkę

Czesław Niemem - niewątpliwa legenda polskiej piosenki, urodził się 16 lutego 1939 w Starych Wasiliszkach koło Nowogródka. Jego prawdziwe nazwisko to Czesław Juliusz Wydrzycki.
Był jedną z największych indywidualności polskiej sceny rockowej, obdarzony głosem o szerokich możliwościach. W czasie swojej wieloletniej kariery wylansował wiele niezapomnianych przebojów, których prezentacja z pewnością niebawem znajdzie się na tym blogu.
Utwór „Baw się w Ciuciubabkę” (pojawia się także tytuł „Zabawa w ciuciubabkę”) ukazał się na winylowej „dwójce” w 1968 roku wraz z utworem „Obok Nas”. Rok później wydany na longplayu „Czy Mnie Jeszcze Pamiętasz?”. Był to ostatni album Czesława Niemena nagrany wraz z zespołem Akwarele.



Czesław Niemen - Baw się w Ciuciubabkę
muzyka: Czesław Niemen
słowa: Jacek Grań

Hej, baw się razem z nami,
Hej, baw się w ciuciubabkę z nami.
Hej, kto się bawi z nami,
Do ciuciubabki zapraszamy.

Wystarczy tylko w krąg ustawić się,
Chusteczkę jedną mieć.
I ciuciubabkę wybrać szybko raz, dwa, trzy,
A wybrać tylko mnie.

Hej, baw się razem z nami,
Hej, baw się w ciuciubabkę z nami.
Hej, kto się bawi z nami,
Do ciuciubabki zapraszamy.

A kiedy ciuciubabkę mamy już,
Nie wolno w miejscu stać.
Kłopoty i zmartwienia na bok złóż,
I śmiej się tak jak ja...

A kto do ciuciubabki nie ma sił,
Lub komu chęci brak.
To choćby nawet całkiem głuchy był,
Niech śpiewa tak jak ja

Hej, baw się razem z nami,
Hej, baw się w ciuciubabkę z nami.
Hej, kto się bawi z nami,
Do ciuciubabki zapraszamy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz