niedziela, 19 kwietnia 2009

Skaldowie - Wszystko Kwitnie Wkoło (Wiosna)

Dziś ponownie piosenka o wiośnie, która kwitnie wkoło i ponownie zespół Skaldowie. Zespół powstał latem 1965 roku w Krakowie. Nazwa zespołu nawiązuje do postaci nadwornych poetów w historycznej kulturze skandynawskiej (skaldów).
Wiosenna piosenka „Wszystko kwitnie wkoło” otwiera płytę „Szanujmy wspomnienia” wydanej w roku 1976.



Skaldowie - Wszystko Kwitnie Wkoło
słowa: Michał Bobrowski

Wiosna - cieplejszy wieje wiatr
Wiosna - znów nam ubyło lat
Wiosna - wiosna w koło, rozkwitły bzy
Śpiewa - skowronek nad nami
Drzewa - strzeliły pąkami
Wszystko - kwitnie w koło i ja i ty

Ktoś na niebie owce wypasa, hej
Popatrz zakwitł już twój parasol, hej
Nawet w bramie pan Walenty stróż
Puszcza wiosną pierwsze pędy już
Portret dziadzia rankiem wyszedł z ram
I na spacer poszedł sobie sam
Nie przeszkadza tytuł, wiek i płeć
By zieloną wiosną w głowie mieć

1 komentarz:

  1. ta piosenka jest troszeczkę stara ale jara nawet w szkole na 1 dzień wiosny ja śpiewałam i bardzo mi się podobała i to ja dodałam pierwsze opinię PODPISAŁA: patrycja

    OdpowiedzUsuń